Баланс
496
Власник картки
Катерина Кушинг
Баланс
20
Власник картки
Валерій Федоришин
Баланс
102
Власник картки
Алексей Самойлов
Переваги
електрон них карток лояльності
перед пластиковими картками та мобільними додатками
Переваги електронних карток для підвищення лояльності ваших клієнтів
Зручність для клієнта
Без завантаження та встановлення програм. Просте отримання та пред'явлення картки. Без диктування свого номера на касі.
Отримання картки
Кожен клієнт може створювати свій власний профіль, тим самим персоніфікувати свою картку. Доручіть йому самостійно заповнити анкету одразу у своєму мобільному телефоні.
Залучення нових клієнтів
Картки можуть бути поширені за допомогою друкованої продукції з використанням QR коду, розміщення кнопок та посилань на сайті або сторінках соціальних мереж, розсилки SMS та Email. Для залучення нових клієнтів можуть бути використані електронні купони або запропоновано отримати картку за певну винагороду.
Відображення поточного балансу
На телефоні клієнта відображається його поточний баланс. На звороті можливе розміщення інформації про Вашу програму лояльності, контактну інформацію тощо.
Пуш сповіщення
Безлімітне розсилання повідомлень про Ваші акції та спеціальні пропозиції. Можливість надсилання персональних повідомлень конкретному клієнту.
Гео повідомлення
Розсилання повідомлень клієнтам, що знаходяться в пішій доступності від вашого магазину. Робіть термінові пропозиції, обмежені в часі, для швидкого продажу.
Мікролокаційні повідомлення
Використовуйте технологію iBeacon - нехай Ваше повідомлення з'явиться на екрані телефону клієнта прямо у Вашому магазині або за кілька метрів від нього.
Інтеграція
Сервіс електронних карток може бути інтегрований з будь-якою системою, підключеною до мережі інтернет. Ми надаємо розширений REST API та Webhooks. Також можете скористатись готовим рішенням інтеграції з POS або CRM системами, такими як Poster, iiko, SmartTouch та іншими.
Контроль якості обслуговування
Запит відгуків та пропозицій після візиту клієнта допоможе отримати необхідну інформацію. У разі потреби ви можете оперативно зв'язатися з клієнтом для вирішення конфліктної ситуації.