ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
(ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ)
про надання послуг у сфері інформатизації
Цей Договір, в якому одна сторона ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІТ-КОМ» в особі директора Горшової Юлії Дмитрівни, яка/який діє на підставі Модельного статуту (надалі - Виконавець), з одного боку,
і
будь-яка особа, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію (надалі - Замовник), з іншого боку, далі разом - Сторони, а кожний окремо - Сторона, уклали даний Договір (далі - Договір), адресований необмеженому колу осіб, який є офіційною публічною пропозицією Виконавця, укласти з будь-яким Замовником Договір про надання послуг у сфері інформатизації. При замовленні та оплаті Послуг Виконавця, Замовники приймають умови цього Договору про нижченаведене.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
- Договір має юридичну силу відповідно до ст.ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.
- Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом акцептування.
- Будь-яка з наступних дій вважається акцептом цього договору публічної оферти:
- факт реєстрації Замовника на Вебсайті Виконавця;
- оплата Послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цим Договором та на відповідних сторінках Вебсайту Виконавця;
- Приєднання до чат-боту Виконавця, включаючи, але не обмежуючись наступними:
- Укладаючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору, цін на Послуги та всіх додатків, які є невід'ємними частинами Договору.
- Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір, а також не вправі користуватися Послугами за цим Договором.
- ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ
- «Договір публічної оферти» - публічний договір, зразок якого розміщений на Вебсайті Виконавця.
- «Акцепт» - надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
- «Послуги» - Послуга або декілька Послуг у сфері інформатизації, які надаються Виконавцем, та зазначені Виконавцем у відповідному розділі Вебсайту Виконавця.
- «Замовлення» - належно оформлена заявка Замовника на отримання Послуг, що адресується Виконавцю.
- «Сторонні сервіси» - сервіси або послуги третіх осіб, що використовуються Виконавцем для надання Послуг Замовнику, включаючи, але не обмежуючись, послуги доступу до мережі інтернет, хостингу, доставки повідомлень, опрацювання платежів, тощо.
- «Вебсайт Виконавця» - https://loyalcards.com.ua
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- Виконавець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, надати Замовнику Послуги у сфері інформатизації, а Замовник зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, прийняти та оплатити замовлені Послуги.
- Послуги надаються за принципом «as is and as available», тобто такими, якими вони зараз є і які для Вас доступні.
- Замовник та Виконавець підтверджують, що даний Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.
- Виконавець підтверджує, що має право на здійснення діяльності у сфері інформатизації, у відповідності з вимогами діючого законодавства України.
- ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
- Виконавець зобов'язаний:
- виконувати умови даного Договору;
- надати Замовнику Послуги належної якості;
- об'єктивно інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання на Вебсайті Виконавця.
- Виконавець має право:
- в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Замовником умов цього Договору;
- збирати, обробляти і зберігати дані, які надані самим Замовником або його користувачами як необхідні для надання Замовнику послуг інформатизації;
- інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
- Замовник зобов'язаний:
- своєчасно оплатити і отримати Замовлення на умовах цього Договору;
- ознайомитись з інформацією про Послуги, яка розміщена на сайті Виконавця.
- Замовник має право:
- оформити Замовлення Послуг, зазначених на відповідній сторінці Вебсайту Виконавця;
- вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов цього Договору;
- інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.
- Виконавець зобов'язаний:
- ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Замовник самостійно оформлює Замовлення одним із доступних способів:
- шляхом приєднання до чат-боту Виконавця та налаштування Послуги
- на відповідній сторінці Вебсайту Виконавця шляхом додавання Послуг у віртуальний кошик за допомогою натискання відповідної кнопки «У кошик» / «Замовити»;
- за допомогою платіжної системи натисканням кнопки «Купити» / «Замовити» / «Підписатися» / «Отримати Інвойс» чи аналогічної за тлумаченням;
- зробивши замовлення по електронній пошті, чи за номером телефону, вказаним в розділі контактів Вебсайту Виконавця.
- Строк обробки Виконавцем Замовлення - до 3-х (трьох) робочих днів з моменту його оформлення. В разі, якщо Замовлення відправлено у вихідний або святковий день, строк обробки Замовлення починається з першого після вихідного робочого дня.
- Замовник самостійно оформлює Замовлення одним із доступних способів:
- ЦІНА ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
- Ціна кожної окремої Послуги визначається Виконавцем та зазначається на відповідній сторінці Вебсайту Виконавця. Ціна Договору (вартість Замовлення) визначається шляхом додавання цін всіх обраних Замовником Послуг.
- Замовник оплачує Послуги Виконавця на підставі цього Договору у Національній валюті України - гривні.
- Замовник оплачує надані йому послуги в наступному порядку та терміни:
- Замовник здійснює передплату замовлених послуг протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту оформлення Замовлення за обраний період;
- Для продовження терміну надання послуг Замовник здійснює передплату на наступний період за 3 (три) календарних днів до дати закінченя передоплаченого періоду надання послуг;
- оплата послуг, наданих Замовником понад визначених в цьому Договорі здійснюється Замовником на підставі додатково виставленого рахунку після закінчення календарного місяця протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту його отримання.
- Оплата Послуг здійснюється шляхом:
- перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця або
- за допомогою інших платіжних засобів, які вказані на Вебсайті Виконавця.
- Моментом оплати Послуг вважається час зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
- Оплата за Послуги здійснюється Замовником протягом 3-х (трьох) банківських днів з моменту укладення Сторонами Договору та виставлення відповідного рахунку Виконавцем.
- Рахунок (інвойс), складений Виконавцем, є дійсним протягом трьох банківських днів.
- Замовник самостійно та за свій рахунок сплачує вартість послуг третіх осіб, якщо це необхідно для отримання Послуг Виконавця за цим Договором (наприклад, послуги доступу до мережі Інтернет та інші).
- Замовник погоджується, що повернення передплачених грошових коштів за послуги відповідно до цього Договору не здійснюються Виконавцем.
- ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ.
- Правила надання та отримання Послуг зазначені на відповідній сторінці Вебсайту Виконавця та є додатками (невід'ємними частинами) даного Договору. Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Послуг, Замовник може з'ясувати у Виконавця за контактними даними, зазначеними в розділі 12 даного Договору Реквізити Виконавця.
- Факт отримання Послуг Замовником - фізичною особою підтверджується оплатою таким Замовником Послуг Виконавця.
- Факт отримання Послуг Замовником - юридичною особою підтверджується Актом приймання-передачі наданих Послуг (далі - Акт), що підписується Сторонами (або підписується Виконавцем в односторонньому порядку у випадках, передбачених даним Договором). Виконавець зобов'язаний надіслати Замовнику підписаний рахунок (інвойс) та підписаний Акт у 2-х примірниках поштою (попередньо, електронна копія рахунку та Акту може бути надіслана електронною поштою). Замовник зобов'язаний протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Акту підписати його та направити Виконавцю поштою 2-й примірник Акту, а у разі незгоди з підписанням Акту - свої письмові заперечення.
- У разі, якщо протягом 1-го (одного) місяця з моменту направлення Замовнику Акту, на поштову адресу Виконавця не надійшов підписаний Замовником 2-й екземпляр Акту або письмові заперечення проти підписання Акту, Виконавець підписує Акт приймання-передачі наданих Послуг в односторонньому порядку.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором, сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
- Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
- Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.
- У разі недоступності Послуги, збою системи, втрати розміщених даних, максимальний розмір відповідальності Виконавця у всіх випадках обмежується розміром місячної винагороди Виконавця за послуги інформатизації за цим Договором.
- Виконавець не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Замовнику за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Виконавця (а саме - настання обставин, які виникли з вини чи необережності Замовника та / або настання обставин, які виникли з вини чи необережності будь-якої третьої особи (будь-яких третіх осіб) та /або настання форс-мажорних обставин).
- Виконавець не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Сторонніми сервісами.
- Виконавець не несе відповідальність за дії Замовника та/або користувачів Послуги в процесі користування Послугою.
- Виконавець не несе відповідальності за будь-які спотворення чи втрату інформації, що виникає внаслідок використання, некоректного використання, неможливості використання, призупинення чи зупинення надання Послуги Виконавцем та/або будь-якого Стороннього сервісу в рамках надання Послуги, включаючи, але не обмежуючись будь якими втратами та помилками у відображенні інформації чи претензіями кінцевих користувачів, що виникають в результаті використання / надання Послуги.
- ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
- Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, що передбачені даним Договором, якщо воно виникло внаслідок форс-мажорних обставин.
- Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокаду, землетруси, повені, пожежі, а також рішення чи приписи органів державної влади та управління держави, резидентом якої є Замовник, або держави, резидентом якої є Виконавець, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов'язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження і які роблять неможливим подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.
- Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3-х (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих Збитків.
- ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ, ПЕЧАТОК
- Сторони на підставі ч. 3. ст. 207 та ст. 627 Цивільного кодексу України домовилися про можливість вчинення, підписання, укладання в електронному вигляді із застосуванням електронного підпису додатків до даного Договору, додаткових угод, первинної бухгалтерської документації, актів звірки заборгованості та інших документів, пов'язаних із виконанням даного договору (надалі по тексту розділу - Правочини).
- Кожна із сторін зобов'язується забезпечити схоронність даних засобів, неможливість несанкціонованого їх використання і використання після втрати повноважень особою прав на представництво.
- Сторони домовилися, що будь-який правочин, який буде вчинений (укладений, підписаний) відповідно до даного Договору із застосуванням Сторонами (однією із Сторін) відповідного електронного підпису вважається вчиненим з додержанням письмової форми правочину в розумінні ст. 207 Цивільного кодексу України.
- Кожна із сторін несе повну відповідальність перед іншою стороною за всі збитки спричинені невиконанням обов'язків, вказаних у п. 10.2. даного Договору.
- Сторони погоджують, що у випадку застосування сторонами електронного підпису первинні облікові документи складаються датою фактичного приймання-передачі виконаного зобов'язання (тут та надалі надання послуг, виконання робіт) та надсилаються Замовнику для підписання не пізніше 5 календарних днів з моменту здійснення господарської операції. Датою виконання зобов'язання є дата складання документів незалежно від того, коли фактично вони підписані Сторонами.
- Наявність або відсутність електронної печатки не впливає на чинність первинних облікових та інших супроводжуючих договір документів.
- ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
- Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.
- Одностороння зміна умов укладеного Договору Замовником чи відмова виконувати умови укладеного Договору Замовником є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором. Жодна зі Сторін цього Договору не має права передавати свої права та обов'язки третім особам без згоди на це другої Сторони.
- Виконавець підтверджує, що є платником єдиного податку (група 3 ) за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України.
- Інформація, що надається Замовником є конфіденційною. Інформація про Замовника використовується виключно в цілях виконання його Замовлення.
- Власним акцептуванням Договору Замовник добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомі, використовуватимуться в комерційних цілях, в тому числі отримання інформації про замовлення та обробки інформації про нього, надсилання телекомунікаційними засобами зв'язку (електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність Вебсайту Виконавця. У випадку небажання отримувати інформацію про діяльність Вебсайту Виконавця, Замовник має право звернутися до Виконавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів та надіславши її на поштову або електронну адресу Виконавця.
- Власним акцептуванням Договору Замовник добровільно надає згоду на збір, обробку та використання графічної інформації (логотип та інші отримані зображення) на вебсайті Виконавця та в маркетингових програмах.
- Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні Замовлення. Замовник несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні Замовлення інформації.
- Замовнику надається право на використання Послуг Виконавця виключно у своїй внутрішній діяльності без права їх відчуження або передачі на користь третіх осіб.
- Сторони зобов'язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору, за винятком випадків, коли це письмово санкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до чинного законодавства. За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством.
- Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством, але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами. Сторони погодили, що строк дії цього Договору не може становити менш як 3 (три) календарні місяці. Цей Договір вважається погодженим Замовником та укладеним за місцезнаходженням Виконавця з дати акцептування.
- Виконавець самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови даного Договору та додатків до нього, які є його невід'ємними частинами. Виконавець має право самостійно змінити та/або доповнити умови цього публічного Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Вебсайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором, є дійсною.
-
- РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІТ-КОМ»
- Ідентифікаційний код юридичної особи: 44085921
- IBAN UA353052990000026007035015754 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
- Юридична адреса: Україна, 02160, місто Київ, вул.Регенераторна, 4, к. 2-470
- Платник єдиного податку, 3 група
- тел. (044) 466 84 84, (067) 233 84 84
- Email: info@loyalcards.com.ua