Інтеграція Loyal Cards з різними POS та CRM системами

Інтеграція
карток лояльності
з різними системами обліку

Принцип інтеграції

Метою інтеграції електронних карток є скорочення ручних операцій та синхронізації даних, які відображаються на картці клієнта, з вашою CRM або POS системою.

При інтеграції електронних карток лояльності до вашої облікової, CRM або POS системи ми дотримуємося принципу мінімального втручання Ми використовуємо мінімальну кількість запитів на передачу та отримання даних, необхідних для коректної роботи електронних карток та зручності клієнта.

Виберіть потрібну систему, з якою необхідно провести інтеграцію:

Синхронізація даних між CRM/POS та Електронними картками

При інтеграції електронних карток лояльності з вашою обліковою, CRM або POS системою здійснюється синхронізація стану бонусного рахунку клієнта, розміру знижки або відсотка нарахування бонусів.

При нарахуванні або списанні бонусів клієнта, зміни його статусу, відсотка знижки або відсотка нарахування бонусів, на телефон клієнта надсилається пуш-повідомлення або повідомлення у месенджер про зміну балансу та на картці відображаються актуальні дані.

Реєстрація клієнта

Реєстрація клієнта та отримання ним картки може здійснюватися декількома способами:

Самостійна реєстрація клієнтом

При такому сценарії новий клієнт сканує QR код або переходить за посиланням та заповнює реєстраційні дані, які відправляються до вашої системи обліку, CRM або POS для перевірки наявності цього клієнта у базі даних або створення нового клієнта.
Після заповнення анкети клієнт одразу отримує вашу цифрову картку.

Реєстрація клієнта вашим співробітником

Цей сценарій передбачає реєстрацію клієнта вашим співробітником у момент здійснення покупки. Так само, як і при використанні пластикових карток.
Після реєстрації клієнта у вашій CRM, POS або системі обліку надсилається запит на створення електронної картки нового клієнта. Створюється цифрова картка, а клієнт отримує СМС чи електронне лист із посиланням для збереження електронної картки у його телефоні.

Реєстровий випуск карток для наявних клієнтів

Якщо у вас вже є велика кількість клієнтів і ви бажаєте їх випустити віртуальні картки, ви можете скористатися реєстровою емісією карток лояльності.
Для випуску великої кількості електронних карток існуючим клієнтам достатньо вивантажити реєстр з вашої бази даних та завантажити його в наш сервіс. Після створення карток ви можете розіслати повідомлення клієнтам з індивідуальними посиланнями для отримання електронної персональної картки.