Баланс
496
Власник картки
Катерина Кушинг
Баланс
20
Власник картки
Валерій Федоришин
Баланс
102
Власник картки
Алексей Самойлов
Приклади використання
електронних карток
у бізнесі
Бонусна картка в мережі сучасних фрешмаркетів Bfresh
У мережі магазинів Bfresh є багаторівнева бонусна програма лояльності. Величина нарахування бонусів залежить від суми, витраченої по всій мережі магазинів.
Реєстрація клієнта здійснюється персоналом магазину у програмі обліку. У процесі реєстрації створюється електронна картка лояльності, яка надсилається клієнту за допомогою SMS на номер телефону, вказаний при реєстрації.
Залежно від пристрою клієнта пропонується зберегти картку в Apple Wallet, якщо він використовує iPhone або Google Wallet, якщо він використовує телефон з операційною системою Android.
На картці клієнта відображається його актуальний баланс, а у разі його зміни він отримує повідомлення.
Квиток у кіно
ПЛАНЕТА КІНО та MULTIPLEX
Електронні квитки використовуються при покупці квитків онлайн.
Після успішної оплати, платник перенаправляється на сторінку збереження квитків. Є можливість зберегти квиток у Apple Wallet або Google Wallet
Електронна картка в
Сімейне кафе "Бахчисарай"
У кафе використовується бонусна програма лояльності. Електронні картки синхронізуються із POS системою закладу. Надсилаються рекламні PUSH повідомлення. Гості інформуються про нарахування чи списання бонусів.
Для отримання картки, гість сканує QR-код, розташований на столі та заповнює он-лайн анкету. Дані анкети надсилаються до системи обліку закладу для реєстрації нового гостя. Після успішної реєстрації клієнт отримує картку.
Карта лояльності
Novus у Viber
Картки лояльності в мережі супермаркетів Novus реалізовані на базі чат-бота Viber.
Для реєстрації в програмі лояльності та отримання електронної картки необхідно відсканувати QR код, розташований у магазині.
Для ознайомлення з функціоналом бота лояльності перейдіть по посилання з вашого телефону та дотримуйтесь інструкцій.
Карта лояльності
METRO cash & carry у Viber
Картки лояльності METRO cash & carry реалізовані на базі чат-бота Viber.
Якщо ви є клієнтом METRO, ви можете перевірити роботу бота лояльності, перейшовши по посилання з вашого телефону, дозволивши відкриття Viber.
Карта лояльності
WINETIME у Telegram
Картки постійних клієнтів гастромережі WINETIME реалізовані на базі чат-бота Telegram.
Для отримання бонусної картки WINETIME, перейдіть по посилання з вашого телефону та дозвольте відкриття Telegram.
Карта лояльності
MEGASPORT у Telegram
Просте рішення для заміни пластикових карток клієнтів та реєстрації нових учасників у програмі лояльності MEGASPORT.
Зареєструватися в програмі та оцінити функціонал ви можете перейшовши по посилання.